Archiwa: Zabiegi

Home » Zabiegi
choroby zapalne skóry

Choroby zapalne skóry

Stan zapalny skóry to element wspólny kilku poważnych, przewlekłych chorób skóry, do których należy łuszczyca, atopowe zapalenie skóry, łojotokowe zapalenie skóry i kontaktowe zapalenie skóry. Bardzo ważne jest wczesne zdiagnozowanie tych schorzeń, w pomocna okazuje się znajomość najważniejszych objawów. Dostrzeżenie ich będzie dla Ciebie sygnałem, by umówić się na wizytę do dermatologa.

leczenie ran przewlekłych w Klinice Ustroń

Rany przewlekłe

Niezależnie od wielkości i rozległości rany, każda powinna się w ciągu kilku tygodniu zagoić. Zwłaszcza, gdy proces ten wspierany jest przez różne procedury medyczne. Jeśli jednak tak się nie dzieje, może to świadczyć o zaburzeniu naturalnych mechanizmów odpowiedzialnych za naprawianie przerwanej ciągłości skóry. W takiej sytuacji niezbędne jest wdrożenie odpowiedniego leczenia, które skierowane jest zagojenie ran przewlekłych.
Jak długo potrzebuje rana na wygojenie i kiedy można ją zakwalifikować do ran przewlekłych?

choroby bakteryjne skóry

Choroby infekcyjne skóry

Grzybice oraz bakteryjne i wirusowe choroby skóry to schorzenia, które wywołane są przez czynniki zewnętrzne. Choć Twoja skóra wyposażona jest w mechanizmy obronne, to nierzadko zdarza się, że bytujące na niej patogeny, przedostają się do jej struktur i wywołują zmiany chorobowe w postaci infekcji.
Znajomość podstawowych objawów pomoże Ci nie tylko zmniejszyć ryzyko rozprzestrzeniania się infekcji, ale też w porę zgłosić się do lekarza w celu zdiagnozowania i rozpoczęcia leczenia.

wypadanie włosów - dermatolog

Wypadanie włosów

Kilka włosów na szczotce, czy grzebieniu to coś naturalnego, co może zdarzyć się każdemu. Problem pojawia się wówczas, gdy wypada ich dużo więcej i zjawisko to nie mija, lecz ulega nasileniu. Sama utrata włosów, która skutkuje przerzedzeniem, a ostatecznie może się skończyć wyłysieniem to nie jedyny powód, dla którego powinieneś zgłosić się do lekarza.
Nadmierne wypadanie włosów może być bowiem przyczyną poważnych zaburzeń w Twoim organizmie. Zwróć uwagę, czy w ostatnim czasie ilość traconych włosów nie wzrosła oraz czy tendencja ta ulega nasileniu. Jeśli tak się dzieje, skonsultuj to z dermatologiem.

leczenie trądziku Klinika Ustroń

Peelingi dermatologiczne

Choć leczenie trądziku to rozłożony w czasie proces, to warto podjąć konkretne działania, by się od niego uwolnić. Jego różne odmiany potrafią bowiem skutecznie uprzykrzyć codzienność i to niezależnie od wieku, w którym jesteś.
Dlatego rozważ skorzystanie z kuracji o wiele bardziej skutecznej, niż domowe sposoby ukrywania blizn i innych objawów tego schorzenia skóry. Sprawdź już teraz, jakie metody wykorzystujemy w naszym gabinecie i jak wygląda cała procedura zabiegowa.

makijaż permanentny ust i brwi
Zabieg

Makijaż permanentny ust i brwi

Jeśli brakuje Ci czasu na poranną pielęgnację i nieskazitelnie wykonany makijaż, który doda Ci pewności siebie, pomyśl o zrobieniu makijażu permanentnego ust i brwi. Choć wydaje się, że to niewielki ułamek tego, co jeszcze musisz zrobić, by Twoja twarz była bliska ideału, to w praktyce może się to okazać dużym ułatwieniem.
Poza tym makijaż permanentny brwi i ust to dobry sposób na skorygowanie drobnych niedoskonałości i uzupełnienie niewielkich braków. Zrobiony raz, budzić się będzie z Tobą przez wiele dni.

Kobieta z prześwitami na skórze głowy - mikropigmentacja skóry głowy

Mikropigmentacja skóry głowy

Jeśli szukasz długotrwałego i szybkiego sposobu na ukrycie ubytków włosów na głowie, wybierz mikropigmentację skóry głowy. To zabieg bezpieczny, nieinwazyjny i innowacyjny, stosowany w celu tuszowania łysienia i nieestetycznych prześwitów.

Mikropigmentacja skóry głowy to zabieg, który pomoże ci również w sytuacji, gdy chcesz uzupełnić ubytki w zaroście lub brwiach. Sprawdź, czy w twoim przypadku można z niego skorzystać i na ile są trwałe jego efekty.

Kobieta trzyma dłoń na piersi. Rekonstrukcja brodawki piersiowej

Rekonstrukcja brodawki piersiowej

Najczęstszym wskazaniem do zabiegu mikropigmentacji brodawki sutkowej jest wykonany wcześniej zabieg rekonstrukcji piersi, operacja plastyczna piersi oraz niezadowolenie z obecnego wyglądu brodawek piersiowych. Choć ten fragment ciała należy do sfery intymnej, to nie oznacza, że jego wygląd nie ma znaczenia.

Niezależnie, czy masz za sobą walkę z rakiem piersi, czy też chcesz poprawić wygląd swoich brodawek sutkowych, skutecznym i trwałym rozwiązaniem jest mikropigmentacja brodawki sutkowej. Na czym polega i jakich efektów możesz się spodziewać?

likwidacja blizn

Terapia blizn

Rozstępy, zwiotczenia, przebarwienia, czy zmarszczki to niedoskonałości, z którymi zmaga się wiele osób w różnym wieku. Również blizny po oparzeniach i ranach ciętych mogą w zależności od umiejscowienia, mogą powodować dyskomfort i wpływać na poczucie pewności siebie oraz relacje z innymi.

Z pomocą przychodzi Mikropunktura /Skin Needling do doskonały sposób, aby trwale usunąć niedoskonałości na danych obszarze skóry.
Jak wygląda sam zabieg i z czego wynika jego wysoka skuteczność?

redukcja przebarwień skory Klinika Ustroń

Przebarwienia

Przebarwienia, szczególnie te na twarzy to niedoskonałość, którą każdy próbuje ukryć na swój sposób. Nie jest to jednak takie proste, gdy zarówno makijaż, jak i domowe sposoby z nagromadzonym w danym miejscu brązowym barwnikiem skóry nie jest takie proste.

Jeśli więc chcesz się uwolnić od uszkodzeń słonecznych, piegów, plam soczewicowych innych przebarwień na twarz oraz ciele, możesz skorzystać z dostosowanego indywidualnie do Twojego przypadku zabiegu. Sprawdź, jakie metody są obecnie dostępne.

leczenie trądziku Klinika Ustroń

Trądzik

Toksyna botulinowa

Toksyna botulinowa

Zmarszczki mimiczne to element Twojej twarzy, który w miarę upływu lat, może stawać się coraz wyraźniejszy i tym samym postarzać Twój wygląd. I choć nie zależy to tylko od wieku, to możesz temu zaradzić.

Zabieg z użyciem toksyny botulinowej pomoże Ci nie tylko skutecznie odzyskać młodszy i zdrowy wygląd, ale też uwolni Cię od nadpotliwości. Sprawdź, na czym polega i od których zmarszczek może Cię uwolnić.